Tilbakemeldinger
Konklusjon på anonym spørreundersøkelse i Aktiv åpen barnehage
1. Hva de voksne liker best ved tilbudet
Lokalet/ utstyret
Stort, åpent, oversiktlig, trygt, matter på gulvet, god plass, mange ulike aktiviteter.
Barna
Mange barn, barna har det flott, møte andre barn, barna sosialiseres, mulighet for både rolig lek og mer aktiv lek.
De voksne
God tone mellom brukerne, blir godt tatt vare på av de andre voksne, muligheten til å være sammen med andre positive voksne, koselige voksne som er tilstede for barna, møte andre voksne med barn, dele synspunkter og få råd, treffe andre barn og voksne i samme situasjon.
Organiseringen
Ordnede forhold, ofte åpent, godt tilrettelagt, felles matstund, samling og dansestund.
Ansatte
Blide, dyktig og imøtekommende ansatte, blir veldig godt ivaretatt. Positiv stemning.
Miljøet
God atmosfære, stemningen, hyggelig miljø, koselig, følelsen av et fellesskap der barna er i fokus, det positive, varme og åpne miljøet.
Diverse
Fint å ha et tilbud ved dårlig vær, god kaffe, helheten.
2. Hva barnet liker best med tilbudet
Lokalet/ utstyret
Utvalget, - mange leker, stor plass, leke med nye leker, de store bilene, sklia, leketog, baller, springe rundt å ha god plass, muligheten til både fysisk og rolig aktivitet.
Barna
Mange barn, leke med andre barn, leken, treffe andre barn og voksne i samme situasjon.
De voksne
At mamma er der.
Organiseringen
Samlingsstund (sang), frileiken.
Diverse
Gir rytme til dagsrutiner for barnet, - alt!
3. Viktigste grunnen til å bruke tilbudet ved Aktiv åpen barnehage
Lokalet og/ eller utstyret
42 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
47 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
Samlingsstunden
5 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
84 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
De andre brukerne
21 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
63 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
Personalet
32 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
47 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
Kaffe/ te/ kakao/ frukt/ grønnsak/ vaffel- tilbudet
Ingen mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
37 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
Beliggenheten
5 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
42 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
Åpningstiden
11 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
47 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
Frileiken
21 % mener dette er den viktigste grunnen til at de benytter seg av tilbudet.
47 % mener dette er av stor betydning i forhold til å velge tilbudet.
|